Saturday, September 16, 2006

RESTLESS NIGHTS...

and i don't mean that i'm bothered...
i had the whole week last week staring at the monitor
for hours every night...

grabeing pagbilar bilar ni dedenz...
and when I say the whole week...
I MEAN the whole week...
form Monday to Saturday...
ang chakit sa heart...

sometimes I feel like quitting...
kapoy naman gud ka.ayo...
unya ako ra pud isa...
maka.down ka.au ug confidence and self-esteem...

naa pa juy uban na magpadown pa ug samot...
ignan lang ta na nawala na sa passing bcoz
i couldn't BALANCE MY PRIORITIES...

haysh...grabe na makadiscourage...
dili na nu.on ka ganahan na mubuhat...
mulihok and all...hahaysh...

grabe ang world uy...
nalimtan na lang gud nako akong birthday... :(
bcoz of all that's happening...
how I wish na wala ko kasabaot sa akong mga nafeel karon...
and kapa.it...

I DO UNDERSTAND... :(
and I can do nothing about it...
naa d.ay...ignore all other factors that could bring you down...
AND KEEP ON MOVING...

hahaysh...got that from a special friend...
sus...unsa.on na lang kung walay tig.ingon nako na dili
mu give up...I never would have reached this point siguro...

Hapit nako mahuman sa akong papers ug sa
akong program...

PALAKPAKAN pipol! clap! clap! clap!
yehey!!! and pahumanay na ang torture...

hope I can live through the week ahead...
_bo11ang...na buang na jud...

No comments: