Wednesday, November 05, 2008

gikapoy man nuon ko ron uy..
klase naman gud..
maghuna2 ko ba..
paghuman ani na sem..
naa napuy lain..
daun naa napuy lain..
5 years so naa pa koy mga 6 ka-sem na agi-an..
whew!
unsaon na lang..
kung karon gikapoy na ko..
unsa na lang kaha..
dapat dli ko magin-ani uy..
ganahan man kaha ko ma-engr..
so hala!
aja! kakayanin ko to!
pag-graduate nako magreview jud daun ko para sa board..
and unta pasar daun ko..
para magkatrabaho nako para naa nakoy own money and makalaag2 nako to the max al I WANT!!! bwahahaha! hehe.. :)
ganahan baya jud ko madato ay..
kay para walay problemahon..
sige lang gasto dli mahurot ang kwarta..
unsaon ta man..
dli man jud..
maningkamot na lang sa ta ron para madato..
hopefully..everything will come out just fine.. :)
aja aja aja..

-optimistic-
ddenz11

No comments: